Ako reklamovať
Dorazila Vám zásielka poškodená?
Aj keď sa snažíme všetky zásielky správne baliť, používáť výplne a investovať do nákupu nových krabíc a obalového materiálu, tak sa môže stať, že je zásielka poškodená a nedorazí v poriadku.
Reklamácia zásielky GLS
Pri prevzatí zkontrolujte neporušenosť obalu. Prevzatím zásielky potvrdzujete, že ste zásielku prevzali bez zjavných závad. Pokiaľ je obal poškodený, povedzte to priamo doručovatelovi a zapíšte zápis o škode. Najjednoduchšie riešenie reklamácie. Zásielka nám bude ihneď vrátená a zaslána nová.
Pokiaľ zistíte, že je obsah zásielky poškodený až po jeho prevzatí a rozbalení, informujte nás ako odosielateľ. Uveďte číslo objednávky nejlepšie i číslo balíku, ktoré nájdete v info mailu od pošty alebo priamo na štítku prepravcu na krabici. Ďalej uveďte zoznam poškodených vecí. Zásielku nevyhadzujte!
Zásielku musíte priniesť na najbližšiu pobocku GLS a to nejlepšie v ten deň, kde bude spísaný zápis o škode a zaslaná nám zpäť. Bohužiaľ reklamáciu nemôžeme riešiť za Vás. Tu mate tel cislo na GLS Zákaznícky servis: +421 45 52 42 500* alebo 18 585*
- E-mail: [email protected]
- Telefónny kontakt: +421 903 447 205, aby ste mali istotu, že sme reklamáciu prijali, volajte zákaznícku linku.
Veľmi dôležité je zásielku správne nafotiť. Vyfoťte:
- obsah z blízka – produkty
- obsah ako celok
- krabicu v ktorej zásielka dorazila vrátane etikiet
- výplne a obalový materiál
Obdržali ste nesprávne zaslaný tovar?
V prípade, že ste obdržali nesprávny tovar kontaktujte nás na e-maili: [email protected]. Napíšte nám číslo objednávky a popíšte vzniknutú chybu. Používáme kontrolu hmotnosti a kamerový záznam pri balení objednávky. Všetko zkontrolujeme a vyriešime čo najrýchlejšie.
-
Dorazila Vám zásielka poškodená?
Aj keď sa snažíme všetky zásielky správne baliť, používáť výplne a investovať do nákupu nových krabíc a obalového materiálu, tak sa môže stať, že je zásielka poškodená a nedorazí v poriadku.
Reklamácia zásielky GLS
Pri prevzatí zkontrolujte neporušenosť obalu. Prevzatím zásielky potvrdzujete, že ste zásielku prevzali bez zjavných závad. Pokiaľ je obal poškodený, povedzte to priamo doručovatelovi a zapíšte zápis o škode. Najjednoduchšie riešenie reklamácie. Zásielka nám bude ihneď vrátená a zaslána nová.
Pokiaľ zistíte, že je obsah zásielky poškodený až po jeho prevzatí a rozbalení, informujte nás ako odosielateľ. Uveďte číslo objednávky nejlepšie i číslo balíku, ktoré nájdete v info mailu od pošty alebo priamo na štítku prepravcu na krabici. Ďalej uveďte zoznam poškodených vecí. Zásielku nevyhadzujte!
Zásielku musíte priniesť na najbližšiu pobocku GLS a to nejlepšie v ten deň, kde bude spísaný zápis o škode a zaslaná nám zpäť. Bohužiaľ reklamáciu nemôžeme riešiť za Vás. Tu mate tel cislo na GLS Zákaznícky servis: +421 45 52 42 500* alebo 18 585*
- Kontakt: info@anilab.sk
- Telefónny kontakt: +421 903 447 205 – aby ste mali istotu, že sme reklamáciu prijali, volajte zákaznícku linku.
Veľmi dôležité je zásielku správne nafotiť. Vyfoťte:
- obsah z blízka – produkty
- obsah ako celok
- krabicu v ktorej zásielka dorazila vrátane etikiet
- výplne a obalový materiál
Obdržali ste nesprávne zaslaný tovar?
V prípade, že ste obdržali nesprávny tovar kontaktujte nás na e-maili: [email protected]. Napíšte nám číslo objednávky a popíšte vzniknutú chybu.Používáme kontrolu hmotnosti a kamerový záznam pri balení objednávky. Všetko zkontrolujeme a vyriešime čo najrýchlejšie.